detlef hat geschrieben: ↑Fr 14. Jun 2024, 19:52
Und dann hast du die E-Mail-Adresse als Kommando eingegeben. Das steht "eingabe:" und nicht "empfaenger:" oder "empfaenger erneut eingeben".
Kleiner Optimierungsvorschlag: Das Wort "Eingabe" durch "Kommando" oder "Befehl" ersetzen. Dann wäre es eindeutig.
Folgende Benutzer bedankten sich beim Autor TheRaph für den Beitrag:
Aktuelle FS am Arbeitsplatz: 666737 zms d - T1000 - Erreichbar 24/7 181270 sopex d - T100 - Erreichbar 24/7 218379 - Lo T36 - Kein KG - Streifenschreiber (offline)
In Arbeit: 49515 vogt d - T37g - Bei bedarf 493289 webro d - Lo15 218318 fza d - T68d
TheRaph hat geschrieben: ↑Sa 22. Jun 2024, 10:27
Kleiner Optimierungsvorschlag: Das Wort "Eingabe" durch "Kommando" oder "Befehl" ersetzen. Dann wäre es eindeutig.
Gute Idee. Hab's geändert.
Folgende Benutzer bedankten sich beim Autor detlef für den Beitrag:
I am having trouble as the gateway does not send me a new PIN when requested to 37210. I am currently mobile on a canal boat with but have improved our data link to make our connection more consistent today. Have I done something wrong? I have lost my printout with my PIN number on so requested a change.
37210 SYDS G (no answerback currently) - a newly rehomed T68 and coming soon, the return of the highly portable TeKaDe FS200 on a new number
I looked into the service logs. The service tries to reach the number 37210 but cannot get a network connection. I just tried with WinTlx and get the same "no connection" message. This seems to be a network problem.
Do you have a public IPv4 address in your mobile network? Maybe your IP address is not yet updated on the server.
Do you use an i-Telex system? Or piTelex?
Hi Detlef, thank you for looking at that for me. I suspect the recent IP address on the mobile network will not have updated on the system. I can dial in to the server but due to lack of PIN I cannot connect. I will look to see what my external IP address is.
37210 SYDS G (no answerback currently) - a newly rehomed T68 and coming soon, the return of the highly portable TeKaDe FS200 on a new number
And again the question: Do you use an i-Telex system? Or something else like piTelex.
If you have an i-Telex system, you can switch to the Centralex Server to avoid routing problems.